Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie na nasz adres email bok@meblemasanow.pl poniższego formularza. Proszę upewnić się, czy wprowadzone dane są poprawne. Błędy w formularzu reklamacyjnym zgodnie z Regulaminem mogą uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji, za co serwis meblemasanw.pl nie ponosi odpowiedzialności.

* oznaczono pola obowiązkowe

Imię i Nazwisko*  
Adres e-mail*  
Telefon kontkatowy*  
Adres  
Numer zamówienia / dokumentu zakupu*  
Kod uszkodzonego mebla  
Nazwa reklamowanego towaru*  
Tryb zgłoszenia reklamacji:*
  • gwarancja (załącz skan karty gwarancyjnej)
  • rękojma
Data stwierdzenia wady mebla*  
Opis otrzymanego mebla*  
Opis uszkodzeń*  
Powód reklamacji*
  • niewłaściwa kolorystyka
  • niekompletna dostawa
  • dostarczono niewłaściwy mebel
  • uszkodzenie tkaniny
  • zarysowany front
  • inne
Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń*
Preferowany sposób załatwienia sprawy*
  • wymiana
  • naprawa
  • dosłanite braków
  • inne
Sposób załatwienia sprawy
jeżeli powyżej wybrano inne
 
Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie - dołącz protokół szkody spisany z kurierem.

 

Meble odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres meblemasanow.pl ul. Lipowa 55 , Masanów 63-405 za zgodą Sprzedawcy lub Sprzedawca w uzgodnionym terminie podstawi transport własny (kuriera). Koszty transportu ponosi Sprzedawca, jeśli reklamacja zostanie uznana.

Prosimy bez kontaktu ze Sprzedawcą nie odsyłać produktów reklamowanych. Większość napraw wykonuje mobilny serwis.

Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w pierwszym kroku prosimy o wypełnienie formularza reklamacji !!!  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl